Riiiight

"Det är ju i första hand invandring från länder utanför Europa eller USA eller Australien(...)Totalstoppet kommer också att omfatta asylinvandringen. "
- Jimmie Åkesson i en TV-intervju 16 maj 2007 som svar på vad SD menar med totalstopp av icke-västlig invandring

Skall inte skriva något mer politiskt idag, var bara tvungen att klippa in detta citat.


Åter en dag har gått på Kanalskolan i Töreboda. 
Det händer inte så värst mycket i skolan just nu, teoriprov vid dator är det vi gör mest. Men imorgon ska vi däremot få börja övningsköra med lastbil, & det ska bli riktigt gött. Jag är taggad som fan!
Ska bli riktigt sweet att ha c-lappen sen, så man kan börja söka lite välbetalda jobb.

Oh, vad jag gör just nu? 
Jag sitter med en varm kopp té, en mysig liten Célestine (kattunge) i knät & njuter av norsk black metal á la Carpathian Forest. Riktig bra eftermiddag, måste jag säga.

Sen får jag troligtvis besök framåt kvällen. Ska bli fika & Tekken 6. Mina två favoritsysslor! Score!
Får se till att ge Horans favoritkaraktär, Steve Fox (boxare), en jävla massa stryk med Bruce sen.
Eller om Kråkan kommer så... ja.. prepare for buttonmash deluxe! Jag tycker seriöst synd om handkontrollen när han spelar.


Bruce.





Nej, nu ska jag sluta nörda mig.
Ha en bra kväll, fölket!
// R.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tekken! Fika! Té! GIMME! :D ..Gärna en portion snack med vettig Rob också, been too long ^^ (och jag har mig själv att skylla, yes..) Ehum. Snart? ^^;

2010-09-22 @ 19:08:33
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0