Dark has been my dreams of late.

Känslor.
Man kan varken se dem, eller ta på dem. Men ändå är de så starka. *suck*
Komplicerat jäkla skit, om ni frågar mig!

Gråzon - varken lycklig eller olycklig.
That´s my life! Och det är precis så jag vill ha det.
Fast vill jag verkligen det...?



Hur mår en Robin idag?
Jo, han är fortfarande rätt så grinig efter gårdagens hets & har oerhört ont i magen. Rätt irriterande. Han planerar att krypa ner i soffan & kolla på Prince of Persia idag. Eller Kick-ass..
Beslut, beslut!


Well, weell. Ha en bra dag, fölket.
// R.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Krypa ner i soffan låter som en bra plan, och prince of persia är helt okej :)

2010-09-26 @ 15:08:14
URL: http://pipig.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh, Kickass vill jag också se!



Haha, det där med känslor och gråzoner alltså... Det är en tämligen outtömlig källa till frustration :D



Hoppas den här dagen är bättre!

2010-09-28 @ 17:48:20
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0