Måndag.

Vila i frid, Morris.
Du var en underbar vän & jag älskar dig.

För er som undrar så gick min mormors katt bort idag.
Jag har känt honom sen jag var tre..  så humöret är inte riktigt på topp.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så, måndag!
Först & främst har jag vart ledig (sweet!) hela dagen.
Fikat en del med jäkligt bra folk.

Var iväg till gymmet en sväng med Kråkan, det är skönt att äntligen få lite rutin i tränandet!
Måste ju vara fit-for-fight inför Beachen ´11

Sen blev det (för ovanlighetens skull) lite 40k-spel. Mina Orker behövde smiska lite lojaliströv.
Kvällen slutade med en vinst & en förlust. Missbedömde avståndet mellan mina Orker & Kråkans Grey Knights, vilket innebar att han lätt kunde anfalla mina pojkar & ge dem smisk innan de ens hann med första stavelsen i "Waaagh!".

Mina Warbiker Nob gjorde mig rätt besviken också. Fyra attacker --> 4+/2+ för att träffa resp. såra. Och han gör absolut INGENTING! Dåligt.. -_-

Slut på nörderierna!
Robin away.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0