Making a list, checking it twice.

Snodde denna lista från en viss Angelica, den såg rolig ut. ^^


Nämn något som gjorde dig glad igår:

40K-spel med Kråkan & Farfar.

Vad gjorde du kl 08 i morse:
Jag sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Spelade Titan Quest & tänkte på Dark Eldar

Det sista du sa högt:
Någon hejdåfras till My, minns inte riktigt vad.

Det senaste någon sa till dig:
Någon hejdåfras.

Vad har du druckit idag:
Kaffe & vatten.

Är du full just nu:
Om det ändå var så väl..

Vad var det senaste du åt:
Två mackor med ost & skinka.

Vad var det senaste du köpte:
En dosa snus, dum som jag är.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brunaktig.

Godaste glassmaken:
Gammeldags vanilj.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Japp.

Sover du tungt:
Inte längre.

Lider du av tung pung:
Nja, den är ganska lätt.

Drömmer du mardrömmar:
Det kan hända.

Favoritklädsel:
Svarta jeans & svart/vitrutig skjorta.

Vad ser du om du tittar till höger:
Celestine & ett samurajsvärd.

Vad gör dig glad just nu:
Mina vänner.

Vad ska du göra härnäst:
Fika, 40K & gymma.

Tror du det kommer funka:
Ja, absolut.

Sommarplaner:
Sola, bada, grilla & dricka kopiösa mängder öl.

Hur många kuddar sover du med:

Tre.

Fick du ligga:
Jag låg i sängen förut.. så.. ja?

Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska.

Vad är viktigast för dig:
Mina vänner, mina katter & mina modeller.

Är du Sverigedemokrat:
Aldrig i helvete.

Är du Pierce Brosnan:
Ja.. (A)

Stjärttecken:
WTF?

Äckligaste insekten:
Fästingar. -_-

Längtar du mest efter just nu:
Dark Eldar!

Favoritlåt just nu:
Immortal - Solarfall

Kommentarer
Postat av: Angelica

Känns det inte lite ovärt att köpa snus när man inte snusar? ^^ höhö.

2010-10-06 @ 17:17:16
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0