Frukostjuice.

Ah, onsdag!
Blott en dag kvar på min skolvecka. Underbart! 

Idag hade jag planerat att ta upp ämnet starksprit och dess inverkan på kroppen.
I lördags var det fest hos en klasskamrat, det var trevligt som tusan. Och när jag vaknade upp dagen efter, bakfull & jävlig, så gick min första tanke till kvällen. Den gick rätt bra! Jag minns allt!

Tills folk påpekar att det finns bilder på ens penis! Robins första tanke var "SAY FUCKING W00T?!"!

Tydligen spelade vi Fia med Hutt, & efter det minns jag fanimig ingenting.
Tro mig när jag skriver att jag tydligen hade gjort lite mindre intelligenta saker.

Så med dessa ord tänker en Robin dra ner på starksprit.





Åter till vardagen, M var här för någon timme sen & hämtade lite av hennes grejer. Känns lite skönt att de har lämnat mitt hem, men samtidigt väldigt tungt. Vi delade ändå fyra år tillsammans.
Alltså, jag & M. Inte jag & hennes saker. ;)

Oh, oh, oh!
Recept på Robins Fabulösa Tacobös
* Lagom mycket upptinad tacofärs
* Tillräckligt mycket ost.
* En smula rostad lök.
* Några droppar Amerikansk Hamburgerdressing.


Till detta skall man gärna ha ett glas kall äppeljuice á la Icas egna märke.


Robin away!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! "Shit happens when you party naked"... ^^ Så att säga. Dra ner på spriten låter som ett rätt vettigt alternativ :P Och yaaay, blogginlägg! ^_^V

2010-10-20 @ 20:10:04
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0