Alienugglegud.

Dagen efter den efterlängtade skräckfilmskvällen!
Gårdagen var otroligt trevlig, hade som vanligt en hel bunt bra folk i min lägenhet. 
Blev chips, dipp, läsk & extremt dåliga filmer.

Varför var de dåliga, kanske ni undrar?
Jo, för att en Robin hade sett fram emot att bli riktigt jäkla rädd! Och de var inte läskiga! Mest skumma..

Första filmen var A Nightmare on Elm Street (nyinspelningen).
Den var tråkigt nog väldigt seg & kändes otroligt lång!  Freddy hade visserligen kvar en del av sin underbara humor men inte i samma utsträckning som i de tidigare filmerna. Några sköna scener fanns dock, men jag skulle inte rekomendera den till någon som vill bli rädd.

Andra filmen var Seven.
Inte en skräckfilm, dock. Men kvällens bästa film, om ni frågar mig. Väldigt psykologisk, brutal &.. jag tror ordet jag söker är "sjuk".

Tredje filmen, The Fourth Kind, var bara konstig..
Rymdvarelser som söker upp folk via ugglor, gör störda experiment med dem & ser till att de ballar ur totalt under hypnos..? Och som också påstår att de är Gud? WTF?!
Filmen hade inslag av vad som skulle vara verkliga dokumentationer, men nope. I en av dessa dokumentationer kan man höra regissören skrika "Action!".

Filmen skulle vara baserad på verkliga händelser, men icke sa Nicke!


Kvällen avslutades med tédrickande, Tekken 5 & skönt flumprat med en viss Angelica. Helt perfekt. ^^


Så idag?
Idag händer det inte så värst mycket. Ska spendera en del tid vid datorn, studera & läsa.
Längtar som tusan tills imorgon! Payday! 

Robin away.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi borde alla börja tillbe alienuggleguden, bara för namnets skull om inte annat ^^

2010-10-25 @ 12:32:31
URL: http://pipig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0