Dagens...

Dagens Klädsel: Svarta mjukisbyxor, Left 4 Dead-t-shirt, röda (och allmänt sexiga..) kalsonger.
Dagens Dusch: Innan jag somnar.
Dagens Frisyr: Tuppkam!
Dagens Händelse: Epic fika på Rådhuset i Skövde.
Dagens Planer: Just nu? Sova!
Dagens Vill Ha: Kopiösa mängder pengar.
Dagens Saknad: Angelica.. =/
Dagens Drog: Kaffe.
Dagens Tråkigaste: Kollade kontot.
Dagens Dummaste: Insert: Ovanstående.
Dagens Finaste: ANGELICA! ^^
Dagens Köp: Har faktiskt inte köpt något idag.
Dagens Godis: Naturgodis.
Dagens Humör: Glatt bitter & lite flummig.
Dagens Sjuka: U-duh?
Dagens Komplimang: "Du är en tokhet Robin och en väldigt bra kille som jag typ, tycker mest om i hela världen" - Angelica. ^^
Dagens Kärlek: Min otroligt söta lilla flickvän.
Dagens Lycka: Vaknade brevid ovanstående.
Vad Stör Du Dig PÅ Just Nu: På den stora bokstaven i början på alla ord i denna lista.
Vilken Tid Gick Du Upp Idag: Runt halv två.
Har Du Sovit I Din Egen Säng Inatt: Nooope!
Har NÅgon Annan Sovit I Din Säng: Jupp.
Har Du Strumpor PÅ Dig Nu: Nope!

Kommentarer
Postat av: Djungelsoda

Gaygaygay. ^^ (I hemlighet går jag "Awwww..! <3" =^.^=)

2010-11-11 @ 00:55:31
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Sanna

Meh... hur går det ihop, du har inte sovit i din säng men någon annan har det? Har du hyrt ut den? Eller sov du i angelicas säng och hon i din? verkar ju onödigt, och omöjligt om ni vaknade i samma säng... fast frågorna kanske inte syftade på samma natt iofs...

2010-11-13 @ 15:43:52
URL: http://pipig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0